Startsida

torsdag 5 februari 2009

Har haft problem med nätet
I onsdags var Rainman och Nalle hos Lussan och tränade bägge var fina jobbade Nalles galopp en hel del
Hovslagare här och skodde Cheque
De andra jobbade
Lucinda behövde jag bara leda från stallplan sedan red jag hela turen Duktigt
Igår var två elver här och tränade En red igenom LA 4 Lycka till i helgen
Alla hästar jobbade på medellinjen skänkelvikningar öppnor volter slutor tempoväxlingar
Jobbigt att hålla linjen på de flesta hästar
Ida jobbar på med skänkelvikningar i trav och 10 m volter i trav och galopp Känn att hon inte lutar sig åt något håll eller tappar takten Väldigt nyttigt på henne
Lucinda satt jag upp på stallplan och red iväg
Putte red tempoväxlingar och lösgörande skänkelvikningar bakdelsvändningar öppnor i trav och galopp
Packade alla saker till Putte och mig Idag bär det av till Flyinge

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad kul att hitta din sida. Jättetrevligt att läsa om dina träningar. Jag ska följa din sida. Rider själv dressyr, tränar bla för Stefan Jansson men håller mest på med unghästar. Min häst Disco Dancer e. Dionysos kan du läsa om på min bloggsida.
    Mvh irene

    SvaraRadera